Авторы

воскресенье, 22 марта 2015 г.

Про мене.



     Я впевнений, що кожен день є найбільший подарунок, який приносить нам наша планета Земля.
     З самого дитинства мріяв співати, грати на музичному інструменті. Та хто ж міг подумати, що вчительська доля чекає на мене. Роки  минули і знову до школи поспішаю з надією, що зможу втілити свої давні мрії 
     Ой ця вже школа, рідна школа. Вертаюся туди я знов і знов. Роботи в школі завжди ой як багато.
     Але багато радощів і турбот.
     Учитель музичного мистецтва наче диригент, його оркестр – маленькі діти.
     Урок музичного музичного – це чарівний момент, де можна щиро радіти, сумувати,  мріяти, переживати. 
     Я намагаюсь захоплювати учнів участю в шкільних виховних заходах. Якщо я бачу інтерес в очах школярів, то це означає, що навчальний процес буде творчим.  
     Концерти, конкурси, фестивалі. Все це потрібно для учнів у навчанні.
     Життя складне, але чудове. Постійно в ньому я роблю відкриття. Я хочу, щоб всым  радісно було, коли 
я з учнями і між людьми буваю. Якщо добра усмішка освітлює лице учнів, для мене це важливо і приємно. 
     Тому що музика на них дуже добре діє.  

0 коммент.:

Отправить комментарий